28 - 30 september

Dit weekend stond een reunie gepland met zeilers van de kanaaleilandentocht. Het was winderig dit weekend.
Plan is om de Grevelingen op te gaan. De Optie, de Twister en de Native waren van de partij.
Wij vertrokken zaterdagmorgen vanuit Dintelmond. De Optie was vrijdags al naar de Grevelingen gevaren.
De Twister en de Native hebben Herkingen als thuishaven.  'S Middags zijn we gezamenlijk naar een eilandje gevaren.
Het ging steeds harder waaien.  We moesten een plekje uit de wind zoeken, wat betekende dat we de bijboot op moesten
blazen om naar de wal te komen. 'S Avonds hebben we met de hele club heerlijk gebarbeknoeid en fikkie gestookt op het eiland.
Flink in de olie moesten we de boot weer opzoeken. Zondag voeren we weer terug naar Herkingen.
Thomas kon met Rudy meerijden naar Arnhem, vanwaar hij weer naar Groningen ging. Simone en ik hadden nog een extra
dagje erbij genomen. Lekker rustig op maandag weer naar Dintelmond gezeild. Gelijk achteruit in de box gelegd.
Helaas weer een zeilseizoen achter de rug. Het duurt hier in Nederland veel te kort.
LOGSTAND 6059 Nm.  Motoruren 537.8 hr.